Τζόρτζεβιτς: "Yπερήφανος για όσα έζησα"

Ο θρυλικός αρχηγός των Πειραιωτών βρέθηκε στα Χανιά με αφορμή την πρόσκληση που δέχτηκε από την ΠΕΦΟ Χανίων για τον εορτασμό της επετείου 25 ετών λειτουργίας ενός από τους πιο δυναμικούς συνδέσμους του συλλόγου. Συγκεκριμένα ο σπουδαίος "Τζόλε" των 12 Πρωταθλημάτων Ελλάδος, μιλήσε για ποδόσφαιρο, την αγάπη του για τον Ολυμπιακό, αλλά και για τον Νότη Σφακιανάκη.

"Ήμουν τυχερός που έζησα όμορφα χρόνια"

Για την φετινή χρονιά του Ολυμπιακού, ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, σχολίασε: "Η φετινή χρονιά δεν ξεκίνησε καλά και τελείωσε πιο άσχημα".



Για τις αναμνήσεις που έχει από την καριέρα του και το τέλος της, υπογράμμισε: "Ήμουν τυχερός που έζησα όμορφα χρόνια στον Ολυμπιακό. Είναι δύσκολο να προσαρμοστείς όταν τελειώσεις το ποδόσφαιρο. Αλλά για όλα τα πράγματα εχουν ενα τέλος. Ο κύκλος μου στον Ολυμπιακό είχε κλείσει και γι' αυτό σταμάτησα να παίζω. Δεν μπορούμε δυστυχώς να γυρίσουμε τον χρόνο πισω. Αλλά κοιτάμε μπροστά".

"Ο Ολυμπιακός είχε όραμα"

Για το ξεκίνημα της καριέρας του, αναπόλησε: "Το 1991 προς 1992, ξεκίνησε ο πόλεμος στην τότε ενωμένη Γιουγκοσλαβία. Άρχισαν πολλά προβλήματα. Και για μας τους αθλητές ήταν δύσκολο να μείνουμε εκεί. Κάποιοι μάνατζερ με έστειλαν στον Πανηλειακό. Ήταν δύσκολο να αφήσεις τον Ερυθρό Αστέρα, που το 1991 είχε αναδειχθεί Πρωταθλητής Ευρώπης και να πας σε μια ομάδα στην Ελλάδα Γ' Εθνικής. Στη συνέχεια βρήκα μια ομάδα, όμως, όπως ο Ολυμπιακός, που είχε όραμα. Είμαι τυχερός γιατί στην πρώτη χρόνια μου πήραμε πρωτάθλημα".

"Ποτέ δεν μετάνιωσα που έμεινα στον Ολυμπιακό"

Για το σεβασμό που του είχαν οι αντίπαλοι, ανέφερε: "Δεν είχα μπει ποτέ σε διαδικασία να προκαλέσω, γι' αυτό και κέρδισα τον σεβασμό των αντίπαλων μου".

Για τις προτάσεις που είχε από το εξωτερικό και την παραμονή του στο λιμάνι, είπε: "Δεν πήγα σε άλλες ομάδες γιατί ήταν και δική μου επιλογή, αλλά και της ομάδας. Μου έδειξε μεγάλη θέληση ο Ολυμπιακός για να μείνω. Στα 27 μου χρόνια, το 1999, είχα σοβαρές προτάσεις και από άλλες ευρωπαϊκές ομάδες. Και οι δυο μας όμως, θέλαμε να μείνουμε. Περνώντας τα χρόνια, δέθηκα με την ομάδα και όταν φτάνεις 30-31 σκέφτεσαι και διαφορετικά. Έτσι φτάσαμε στο αποτέλεσμα να μείνω 13 χρόνια στην ομάδα. Ποτέ δεν μετάνιωσα που έμεινα στον Ολυμπιακό. Ίσα Ίσα που είμαι υπερήφανος".

"Κορυφαία μου στιγμή, που πήγα στο Μουντιάλ"

Για την Εθνική Σερβίας, σχολίασε: "Η κορυφαία στιγμή της καριέρας μου ήταν που πήγα στην Eθνική Σερβίας, στο Μουντιάλ".

Για τους μηδαμινούς τραυματισμούς που είχε στην καριέρα του, ανέφερε: "Έκανα καλή ζωή και καλή προπόνηση, γι' αυτό δεν είχα τραυματισμούς. Και το σώμα μου με βοηθούσε πολύ. Είναι θέμα... DNA".

Η γνώμη του για το Μουντιάλ της Ν. Αφρικής: "Η Ισπανία είναι το φαβορί. Φυσικά υπάρχουν και η Βραζιλία, αλλά και η Αργεντινή. Όμως πάντα σε κάθε Μουντιάλ υπάρχουν και εκπλήξεις. Εύχομαι στις εκπλήξεις να είναι η Σερβία και η Ελλάδα".

"Χρειάζεται θέληση και από τις δυο πλευρές"

Για το μέλλον του στον Ολυμπιακό, τόνισε: "Πάντα θα έχω προτεραιότητα το ποδόσφαιρο για μένα. Η θέληση και από τις δυο πλευρές είναι το πιο σημαντικό για να συνεργαστώ στον Ολυμπιακό. Έτσι δεν εξαρτάται μόνο από μένα".

Για το κλίμα στα αποδυτήρια: "Με τον Πάντο κάναμε πολύ χαβαλέ. Τα παιδία όμως που είναι στην ομάδα είναι καλά παιδιά".

"Ακούω Σφακιανάκη"

Για τα "εξωγηπεδικά" των παικτών: "Όταν τα πράγματα στην ομάδα πάνε στραβά, φταίει η κακή ζωή λένε, που κάνουν οι παίκτες. Δεν είναι σωστό αυτό. Δεν πρέπει οι παίχτες να κατηγορούνται για αυτό. Είναι άδικο".

Για τον Nότη Σφακιανάκη, ο οποίος έχει καταγωγή από την Κρήτη και είναι γνωστός φίλαθλος του Ολυμπιακού, ο Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς σχολίασε: "Με τον Νότη έχω μια ιδιαίτερη σχέση. Τον ακούω πολύ. Και πήγα φέτος και μια φορά στο μαγαζί που τραγούδαγε".