Δύναμη ψυχής

Διάβασα την παρακάτω ανάρτηση, η οποία προφανώς είναι γράμμα αναγνώστη, στο "τρωκτικό" και πραγματικά συγκηνίθηκα. Πάντα ήμουν κατά των ναρκωτικών και δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερο παράδειγμα να δώσω στα παιδιά μου από αυτή την ανθρώπινη ιστορία, αυτή την δύναμη ψυχής.
Πραγματικά δεν χρειαζόμαστε τίποτα άλλο στη ζωή μας εκτός από αγάπη, και να εκτιμάμε αυτό που έχουμε σαν πραγματικό θησαυρό και να μην θεωρούμε τίποτα δεδομένο...
Διαβάστε το γράμμα:


"Η ζωή είναι μαραθώνιος δεν είναι κατοστάρι!"


"EΙΜΑΙ 35 ΧΡΟΝΩΝ....ΣΤΑ 21 ΜΟΥ ΧΑΣΑΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ(ΜΕΓΑΛΗ ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ) ΑΠΟ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ,ΣΤΑ 25 ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΟΛY ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΙΑΤΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ,ΣΤΑ 31 ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ,ΣΤΑ 33 ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ...ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ...
ΚΑΝΩ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ??????? ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΩ ΑΠ`ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ...ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ...ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΤΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ....ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ....ΤΗ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΑ,ΚΑΝΩ ΣΧΕΔΙΑ (ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΩ...) ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΖΩ,ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΙΣΕΙ...ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΤΑΘΛIΨΗ Η ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΘΕΛΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΑΚΩΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ....ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ...ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ,ΟΥΤΕ Η ΥΓΕΙΑ,ΟΥΤΕ Η ΑΓΑΠΗ...ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ...Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙ..."