Πάει η Φεράρι

Το καημένο το φτηνό το αυτοκινητάκι, δείτε τι έπαθε...

Γειά σου Τζούλια


Νέα ταινία κυκλοφορεί η Τζούλια από αύριο. Πιθανός τίτλος «Οι μαύροι καβαλάρηδες». Για να δούμε...[εριμένουμε με αγωνία...

Πρωτιά και αυτή...

Να δούμε τι άλλο θα μας πούμε...
Έρευνα έδειξε πως οι Έλληνες έχουν το μικρότερο... μόριο απο τους υπόλοιπους Ευρωπαίους...δείτε το βίντεο..

Πέστα Βούλα...


Η νέα μούσα στο Σειρηνάκη είναι εδώ και μάλιστα… τρισδιάστατη! Η Βούλα Βαβάτση ρίχνει τον εαυτό της στη μάχη των hot ταινιών και βγαίνει νικήτρια… ή τουλάχιστον έτσι πιστεύει! Σε συνέντευξη της για το περιοδικό "Max" δηλώνει:
"Η δική μου ταινία είναι καλύτερη από της Τζούλιας και της Ντούβλη, εγώ είμαι πιο αυθόρμητη. Οι άλλες ταινίες δεν ήταν τόσο αισθησιακές. Πριν το dvd είχα βγάλει αρκετά video με τον σύντροφό μου, αλλά όχι σαν… εξάσκηση! Με έψηνε πολύ η εμπειρία να κάνω sex μπροστά στον φακό, μου αρέσει να προκαλώ. Μου αρέσει η ιδέα ότι... θα με δει τόσος κόσμος και μάλιστα τρισδιάστατη! Αυτή τη στιγμή είμαι ελεύθερη κι ωραία αλλά. Όταν πάντως είχα φίλο και...

Γυναίκα δηλητήριο...


Τη θρυλική «gun woman» του Φαρ Ουέστ Καλάμιτι Τζέιν θέλησε να μιμηθεί μια γυναίκα από τη Ναύπακτο, η οποία, εξοργισμένη επειδή δεν της έδιναν ποτό, μπήκε στα μπουζούκια με καραμπίνα! Το περιστατικό συνέβη πριν από λίγες μέρες, όταν η 43χρονη επιχειρηματίας πήγε με την παρέα της σε νυχτερινό μαγαζί για να διασκεδάσουν.
Η ώρα ήταν περίπου 5.00 τα ξημερώματα, όταν η πρωταγωνίστρια του επεισοδίου και οι φίλοι της κάθισαν σε ένα τραπέζι και παρήγγειλαν ποτά. Ο σερβιτόρος όμως...

Τα γυαλιά της Lady Gaga

Eίναι από τις πιο φωτογραφημένες γυναίκες στο κόσμο και έχει τραγούδι με τίτλο Paparazzi. Φαίνεται, όμως , η Lady Gaga δεν έχει ενδιαφέρον για τη ζωή μπροστά από το φακό, αλλα και πίσω από αυτόν. Χθές η τραγουδίστρια παρουσίασε ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου με ενσωματωμένη φωτογραφική κάμερα στη γέφυρα της μύτης και έναν φορητό εκτυπωτή για άμεση εκτύπωση των φωτογραφιών.
Φορώντας ένα μαύρο καπέλο με πέπλο “χήρας” και ένα στενό κορσέ η Lady Gaga μαζί με την Polaroid παρουσίασαν τα γυαλιά στο 2011 International Consumer Electronics Show στο Las Vegas Convention Center.
«Ήθελα να δημιουργήσω προϊόντα που ήξερα ότι θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν» δήλωσε η Αμερικανίδα σταρ συμπληρώνοντας ότι... εργάστηκε σκληρά μαζί με την Polaroid ώστε να έχουν ένα καλό αποτέλεσμα και να φέρουν την Polaroid στη νέα εποχή.

Για τα μάτια του Άκη!

Έτσι είναι αγαπητοί...ο Άκης από το Master Chef  έχει πέραση...

Μετά τον τίτλο του πρώτου Ελληνα «Master chef» έγινε... master και στις καρδιές των γυναικών. Βομβαρδισμός από e-mail επί 24ώρου βάσεως στην εκπομπή «Πρωινό mou» για τα μάτια του Ακη Πετρετζίκη!

Κατακλύζεται καθημερινά η ηλεκτρονική αλληλογραφία των συντελεστών της εκπομπής του Mega από μηνύματα γυναικών που θέλουν να γνωρίσουν τον νικητή του παιχνιδιού. Μηνύματα θαυμασμού αλλά και πιο ρομαντικά, αγαπησιάρικα ή απλώς «to the point», του τύπου «θέλω να σε γνωρίσω», «είσαι ελεύθερος;», «σ' αγαπώ» είναι...


κλισέ τώρα πια για το team του «Πρωινό mou». Και όλα έχουν έναν αποδέκτη-στόχο: τον Ακη με τα τσαχπίνικα μάτια και το γλυκό χαμόγελο που έχει ξετρελάνει τις κοπέλες.

Ο Ακης, μετά τη συμμετοχή και τη νίκη του στο ριάλιτι μαγειρικής του καναλιού της Μεσογείων, αυτή την περίοδο εμφανίζεται στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά. Οι καθημερινές εμφανίσεις του στην TV, η ηρεμία, το χαμόγελο, ακόμα και τα T-shirts που επιλέγει και αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο τα τατουάζ του αποτελούν πόλο έλξης για τις νεαρές Ελληνίδες - κάτι που γνωρίζει καλά ο Ακης και του αρέσει, του δίνει επιπλέον αυτοπεποίθηση.

Ο ίδιος προς το παρόν δηλώνει «σόλο». Η αλήθεια, πάντως, είναι πως οι προτεραιότητές του -επί του παρόντος τουλάχιστον- είναι εντελώς διαφορετικές. Αυτό το διάστημα ο Ακης Πετρετζίκης ψάχνει σπίτι στην Αθήνα, αφού κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη. Μέχρι τώρα έμενε μόνιμα στη Νύμφη του Θερμαϊκού με την οικογένειά του.

Γεγονός, πάντως, είναι ότι από την αρχή του ριάλιτι μαγειρικής τα θηλυκά -και μέσω του Facebook- έλεγαν ότι έχει τα ωραιότερα μάτια του «Master chef». Τώρα, δε, που πήρε και το τρόπαιο του παιχνιδιού, οι μετοχές του στο αντίθετο φύλο έχουν εκτιναχθεί στα ύψη!
espresso

Καλό ανέκδοτο

Το άκουσα το παρακάτω ανέκδοτο πριν από λίγες μέρες στο Ράδιο Αρβύλα...

-Τι κυνηγάει ο τεμπέλης σκύλος;
-Παρκαρισμένα αυτοκίνητα!!!!

Αυτό είναι είδηση...


Κοίτα τώρα να δεις με τι ασχολείται ο κόσμος...

"Η εκρηκτική τραγουδίστρια Χριστίνα Κολέτσα που εμφανίζεται στο ROMEO, πιάστηκε στα χέρια, με εκνευριστικό οδηγό στο κέντρο της Γλυφάδας που την παρενοχλούσε. Η όμορφη Χριστίνα δεν άντεξε το στενό μαρκάρισμα, του "θαυμαστή", του γυναικείου φίλου και με μια κίνηση που δεν την περίμενε κανείς, άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου της και κατέβηκε από αυτό με άγριες διαθέσεις, την κρίσιμη στιγμή επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι περαστικοί και προσπάθησαν να την ηρεμήσουν, ο άνθρωπος που προκάλεσε το γεγονός... μόλις κατάλαβε τις προθέσεις της, αλλά και με ποια έχει να κάνει, μια και την ανεγνώρισε εκ των υστέρων, έκλεισε το παράθυρο του αυτοκινήτου του και απομακρύνθηκε με ταχύτητα.
Αποτέλεσμα είχε αυτός ο εκνευρισμός της να την κάνει να θέλει να μείνει για λίγο μόνη της, έτσι μετά από λίγο πήγε για μπάνιο ! παρέα με τον σκύλο της σε γνωστή παραλία της Βουλιαγμένης μόνη σαν το λεμόνι. (όπως λέει και η ίδια) Κρίμα τέτοια γυναίκα μόνη !"
Πηγή:blogotsarka.gr

Η πιο «καυτή» γυναίκα της χρονιάς!!!!


Η Κολομβία είναι μια χώρα που δεν βγάζει μόνο καφέ ή σοκολάτα, αλλά και πολύ όμορφες γυναίκες. Μια από αυτές είναι η...
πρώην Μις Κολομβία και Μις Κόσμος 2006, Elizabeth Loiaza, η οποία προχώρησε σε αισθησιακή φωτογράφηση στο περιοδικό «Don Juan». Η 21χρονη Λατίνα καλλονή είναι 21 ετών και έλαβε από το έντυπο τον τίτλο της πιο «καυτής» γυναίκας της χρονιάς! Δείτε τη παρακάτω να ποζάρει με εσώρουχα, αλλά και χωρίς αυτά (!), σε μια από τις πιο σέξι φωτογραφήσεις που έχει κάνει ποτέ..

Γνωστός "δημοσιογράφος" εκβίαζε... πολυκατάστημα

Την δόξα των αδελφών Γρηγοράκου, των διαβόητων Αρχιμαφιόζων που ξεκίνησαν από το Μπραχάμι, φαίνεται πως ζήλεψε "δημοσιογράφος" που τόλμησε να κάνει έμμεσο εκβιασμό σε τεράστιο πολυκατάστημα της περιοχής, τα εγκαίνια το οποίου μάλιστα τίμησε με την παρουσία του και ο πατέρας Αριστείδης Αλαφούζος, που εμφανίζεται σπανιότατα σε κοινωνικές εκδηλώσεις. Το Crimes on air ήταν στη λίστα των καλεσμένων αλλά οι τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της τρομοκρατίας μας κράτησαν στη μάχη του ρεπορτάζ.
Ο γνωστός-άγνωστος παρακμιακός "δημοσιογράφος" έχει τρελάνει το πολυκατάστημα στις αναφορές για πολεοδομικές και όχι μόνο παραβάσεις και έχει πάρει σβάρνα όλες τις υπηρεσίες. Τι να ζητάει ο ...μαύρος, αυτό που έκανε πάντα με τους εκβιασμούς. Κανένα κομματάκι ψωμί...Όπως έκανε και τότε που συνελήφθη να παίρνει "φακελάκι" και σύρθηκε στα δικαστήρια μ' αυτή τη στάμπα. Η προσωποποίηση της παρακμής στις τελευταίες δημοτικές εκλογές αυτοπροβαλλόταν ως υποψήφιος με τη Νέα Δημοκρατία και αφού απ' εκεί έφαγε πόρτα -παρά τα απανωτά όπως έλεγε ραντεβού με το Βασίλη Μιχαλολιάκο- προσχώρησε σ' άλλο μικρότερο κόμμα.
Επ' αυτού δεν λέμε περισσότερα για να μην θεωρηθεί ότι τον "δείχνουμε" με το δάκτυλο... Στο πολυκατάστημα τους ήρθε ταμπλάς όταν μετά τις αναφορές, εμφανίστηκε στην επιχείρηση ιδιώτης που εκπροσωπεί και καλά εταιρεία ιδιωτικής φύλαξης και τους ζήτησε να πάρει εργολαβία την ασφάλεια των καταστημάτων, κάτι σαν "προστασία" δηλαδή. Η ανησυχία για την επιχείρηση όμως ήρθε όταν πληροφορήθηκε πως ο "ιδιώτης" έχει συγγενική σχέση με τον "δημοσιογραφίσκο". Η ιδιοκτησία υποπτεύεται πως ο απατεωνίσκος που λέει ότι είναι "δημοσιογράφος" μεταχειρίζεται όλα τα μέσα για να τους αποσπάσει και αυτός "νταβατζιλίκι". Θα ήταν ανάξιος λόγου αυτός ο "δημοσιογραφίσκος"
αν σε κάποια εποχή δεν πέταγε και εναντίον μας λάσπη με τον αναιμιστήρα, επειδή χτυπάγαμε για πλάκα τα αποκλειστικά θέματα από πρωταγωνιστές που κατηγορήθηκαν για συμμετοχή στο οργανωμένο έγκλημα. Τότε που χρησιμοποιήθηκε εσκεμμένα από δικηγορίνα η οποία είναι μεσ' στα χάπια και την κόκα, στην προσπαθειά της όλα αυτά τα χρόνια να ισορροπήσει τη διαταραγμένη της προσωπικότητα. Μετά τον απατεωνίσκο τη σκυτάλη εναντίον μας πήρε ο παρακρατικός "Σπιναλόγκας" ο ΒΑΣ ΒΑΣ της παραδημοσιογραφίας που διόρισε στενό συγγενικό του πρόσωπο στην ΕΥΠ και οι πάντες του προσάπτουν ότι είναι "μισθωτός" και από τις μυστικές παρακρατικές υπηρεσίες.

Από το alepounews.blogspot.com

Αυτά είναι νέα!!!!!

Ο καθένας μας χρωστάει 26.000 ευρώ!
Αυξήθηκε κατά 21,3 δισ. ευρώ δηλαδή σε ποσοστό 187% επί του ΑΕΠ
- Αφορά στο δεύτερο τρίμηνο του 2010
- Ο κύριος όγκος είναι από το Δημόσιο
Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), η αύξηση του χρέους κατά 21,3 δισ. σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2010, σε σύγκριση με το ποσό του πρώτου τριμήνου.

Σημειώνεται ότι το εξωτερικό χρέος περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις της Ελλάδας έναντι των άλλων χωρών, όπως αυτό προκύπτει ανά τομέα της οικονομίας (Γενική Κυβέρνηση, τράπεζες κ.λπ.), και αποτυπώνει κατά κύριο λόγο τη συνολική αξία του δανεισμού των φορέων αυτών στο εξωτερικό. Ο κύριος όγκος του εξωτερικού χρέους αφορά στο...
Συνέχεια...

Το Τεφτέρι: Πλουσιότερος όλων ο… Καραμανλής

Διαβάστε στο λινκ παρακατω να δείτε τη δήλωση του "καταληλότερου"....

Το Τεφτέρι: Πλουσιότερος όλων ο… Καραμανλής: "- Sent using Google Toolbar"

Η έγκυος καλόγρια

Σάλος έχει ξεσπάσει στη Βρετανία με διαφημιστική αφίσα που δείχνει μια έγκυο καθολική καλόγρια να απολαμβάνει ένα παγωτό κυπελλάκι. Η παγωτοβιομηχανία Αntonio Federici αποφάσισε να αγνοήσει επιδεικτικά την εντολή της βρετανικής Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων (ΑSΑ) να ανακληθεί η επίμαχη αφίσα διότι προσβάλλει την καθολική θρησκεία. Και μάλιστα ανακοίνωσε ότι «θα γεμίσει με αφίσες» πολλά από τα σημεία της διαδρομής που θα ακολουθήσει ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣτ΄ την Παρασκευή κατά την επίσημη επίσκεψή του στη Βρετανία.

«Απορώ για ποιον λόγο γίνεται όλος αυτός ο θόρυβος. Μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτών που έχουν δει τις διαφημίσεις έχει κάνει παράπονα» τόνισε ο διευθυντής Δημιουργικού της εταιρείας Ματ Ο΄ Κόνορ. «Δεν πρόκειται να υποκύψουμε σε αυτή την αναίτια απαγόρευση των διαφημίσεών μας» επεσήμανε εκπρόσωπος της Αntonio Federici. Και προειδοποίησε: «Η πρόθεσή μας πλέον είναι να γεμίσουμε με τις επίμαχες αφίσες όλους τους δρόμους από όπου θα περάσει η αυτοκινητοπομπή του Ποντίφικα. Κάθε απαγόρευση είναι άστοχη, αφού αυτές οι διαφημίσεις αποτελούν τη συνέχεια μιας ολόκληρης διαφημιστικής εκστρατείας». Η εταιρεία εδρεύει στην Αγγλία και είναι θυγατρική παγωτοβιομηχανίας από την Ιταλία. Ανέθεσε σε ομάδα φωτογράφων να δημιουργήσουν μια σειρά αμφιλεγόμενες διαφημίσεις για τα προϊόντα της με την ευκαιρία της επίσκεψης του Πάπα. Η αφίσα απεικονίζει μια έγκυο μοναχή να τρώει από ένα κυπελλάκι παγωτό, ενώ από κάτω υπάρχει το μότο «Ιmmaculately conceived» («Αγνή δημιουργία») που παραπέμπει γλωσσικά στην άμωμο σύλληψη της Παναγίας.

Το «παγωτό του Διαβόλου» προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από την Καθολική Εκκλησία, σημάδι ότι οι δημιουργοί της διαφήμισης πέτυχαν τον σκοπό τους. «Αποφασίσαμε την απαγόρευση της διαφήμισης επειδή το διττό νόημα της αμώμου συλλήψεως είναι πιθανόν να προσβάλει το θρησκευτικό συναίσθημα πολλών καθολικών» εξηγεί σε ανακοίνωσή της η ΑSΑ.

Πριν από έναν χρόνο η ίδια Αρχή είχε απαγορεύσει και τις δύο πρώτες διαφημίσεις της εταιρείας. Η πρώτη απεικόνιζε μια καλόγρια και έναν γεροδεμένο, ημίγυμνο ιερέα σε στιγμή πάθους, ενώ η δεύτερη δύο (ομοφυλόφιλους;) άνδρες, έναν λευκό και έναν μαύρο, με κλασική ενδυμασία καθολικού ιερέα να είναι έτοιμοι να φιληθούν με το μότο «We believe in salvation» («Πιστεύουμε στη σωτηρία»).

Ο Αντόνιο Φεντερίτσι, παππούς των σημερινών τριών ιδιοκτητών της εταιρείας Φρανκ, Μαξ και Φίλιπο, είναι ο άνθρωπος που το 1896 λέγεται πως επινόησε πρώτος την αυθεντική συνταγή της οικογενειακής επιχείρησης για παγωτό. Ο Φεντερίτσι, ο οποίος ζούσε πριν από πολλά χρόνια στο Πορτοφίνο της ιταλικής Ριβιέρας και ήταν λάτρης της όπερας, κατασκεύασε το πρώτο του παγωτό για να το προσφέρει ως δώρο στους αγαπημένους του τενόρους της εποχής εκείνης.

Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/09/blog-post_925.html#ixzz0zoeehnS6
Το Τεφτέρι: Η έγκυος καλόγρια και το παγωτό... του διαβόλου!: "- Sent using Google Toolbar"

Στην εξεταστική ο Τσουκάτος

Έως τα τέλη της εβδομάδας θα διαρκέσουν οι καταθέσεις μαρτύρων στην εξεταστική επιτροπή της βουλής, που διερευνά την υπόθεση της Siemens, με τα μέλη της να συζητούν αυτή την ώρα, τους μάρτυρες που θα κληθούν. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόθεση της επιτροπής είναι να εξετάσει έως την Παρασκευή μόνο πολιτικά πρόσωπα, όπως η Ντόρα Μπακογιαννη, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, θα κληθεί αύριο Τετάρτη.

Παράλληλα, τα μέλη της επιτροπής φέρεται να συμφωνούν στο ότι δε θα κληθούν πρώην πρωθυπουργοί αλλά εάν προκύψουν στοιχεία που να τους αφορούν, τότε θα τους ζητηθεί να στείλουν γραπτά υπομνήματα.
Την Τρίτη, αναμένεται να καταθέσει το πρώην στέλεχος του ΠΑΣΟ, Θεόδωρος Τσουκάτος, ο οποίος κατά πληροφορίες θα ζητήσει από την επιτροπή να ελέγξει όλα τα οικονομικά στοιχεία που αφορούν τον ίδιο και τον οικογένειά του.

Στη συνέχεια αναμένεται να καταθέσει η Αντωνία Μάρκου, γραμματέας του πρώην υψηλόβαθμου στελέχους της Siemens Hellas, Ηλία Γεωργίου.

Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/09/siemens_14.html#ixzz0zXG48ErU

Το Νext Top model απέρριψε την αναπληρωματική Μις Ελλάς!

Η Ελεονώρα Μπρετζ πήγε φέτος στα καλλιστεία του ΑΝΤ1 και κέρδισε τον τίτλο της Αναπληρωματικής Μις Ελλάς. Έναν τίτλο που θα ζήλευαν πολλές αλλά λίγες έχουν τα προσόντα να τον κερδίσουν.

Κι όμως, σύμφωνα με την Espresso, η Ελεονώρα έδωσε συμμετοχή στο Next Top Model και όχι μόνο δεν πέρασε στην επόμενη φάση αλλά δεν κατάφερε να μπει ούτε στην 25άδα.


Το Νext Top model απέρριψε την αναπληρωματική Μις Ελλάς!: "- Sent using Google Toolbar"

31% Κακλαμάνης - 27% Καμίνης | Παραπολιτική

Άκρως ενθαρρυντική κρίνεται η πρώτη δημοσκοπική επίδοσης της υποψηφιότητας Καμίνη για το Δήμο της Αθήνας σύμφωνα με την έρευνα της Pulse που δημοσιεύει σήμερα το Ποντίκι.

Σε δείγμα 702 δημοτών της Αθήνας ο Νικήτας Κακλαμάνης συγκεντρώνει το 31% των προτιμήσεων τους ενώ ο Γιώργος Καμίνης ακολουθεί με 27%. Το ερώτημα αφορά την πρόθεση ψήφου στη 2η Κυριακή των εκλογών.

Οι αναποφάσιστοι προσδιορίζονται στο 15%, το 12% επιλέγει λευκό/άκυρο και το 13% αποχή.

Με τις εκλογές να απέχουν δυο ολόκληρους μήνες, ο Καμίνης ξεκινά πολύ πιο δυναμικά από όσο περίμεναν οι αντίπαλοι του...
31% Κακλαμάνης - 27% Καμίνης | Παραπολιτική: "- Sent using Google Toolbar"

Εθισμένες με το διαδίκτυο οι γυναίκες | Endiaferonta.com

Εθισμένες με το διαδίκτυο οι γυναίκες | Endiaferonta.com: "- Sent using Google Toolbar
Μπορεί οι γυναίκες να μπήκαν αργότερα στο παιχνίδι του διαδικτύου, αλλά, σύμφωνα με έρευνα του comScore, αποτελούν τη δεσπόζουσα ομάδα χρηστών και το βασικό συντελεστή της αύξησης των ηλεκτρονικών αγορών.
Μάλιστα, αναλύοντας τη συμπεριφορά των γυναικών στο διαδίκτυο, οι γυναίκες απαρτίζουν το 46% του παγκόσμιου online πληθυσμού, με τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά να αποτελεί τον κυριότερο λόγο διαφοροποίησής τους από τους άνδρες χρήστες.
Έχει παρατηρηθεί ότι περισσότερες γυναίκες απ’ ότι άνδρες σε κάθε μέρος της γης επισκέπτονται ιστοσελίδες κοινωνικού χαρακτήρα και ξοδεύουν 30% περισσότερο χρόνο κάθε μήνα στις διαδικτυακές τους επισκέψεις. Σε ό,τι αφορά στις προτιμήσεις τους για σκοπούς διασκέδασης, οι γυναίκες αρέσκονται στα στα παιχνίδια puzzle, ενώ βλέπουν πολύ συχνά videos στο YouTube.
Μία ημέρα μηνιαίως στο διαδίκτυο
Σύμφωνα με υπολογισμούς, οι γυναίκες ξοδεύουν 24,8 ώρες κάθε μήνα σερφάροντας στο διαδίκτυο, τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για τους άνδρες ανέρχεται σε 22,9 ώρες. Μεγαλύτερο ρήγμα παρατηρείται σε ό,τι αφορά στην κοινωνικού τύπου διαδικτυακή δραστηριότητα, με το 56% των ενήλικων γυναικών να δηλώνουν πως χρησιμοποιούν το Internet για να έρχονται σε επαφή και να διατηρούν επικοινωνία με άλλα άτομα. Το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών που εμφανίζουν την ίδια συνήθεια ανέρχεται σε 46%.
Τα παραπάνω αποτελέσματα αναφέρονται στις γυναίκες που δραστηριοποιούνται στα πλαίσια κοινωνικών ιστοσελίδων, αφιερώνοντας το 16,3% του χρόνου τους κάθε μήνα, ένα ποσοστό που ολοένα και αυξάνεται, τη στιγμή που οι άνδρες διαθέτουν για την ίδια ασχολία μόνο το 11,7% του χρόνου τους.
Οι μεσήλικες γυναίκες, ηλικίας 45 ετών και άνω, αποτελούν τον αποκλειστικό παράγοντα για τη διεύρυνση της χρήσης των κοινωνικών ιστοσελίδων, με τις γυναίκες ηλικίας 15 έως 24 ετών να εμφανίζονται ως οι πιο τακτικοί και οι πιο πεπειραμένοι χρήστες τέτοιων ιστοσελίδων.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο Facebook, έρευνα του Oxygen Media έδειξε ότι ο νεότερος γυναικείος πληθυσμός χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ιστότοπο για περισσότερα από 350 λεπτά το μήνα κατά μέσο όρο και ότι περισσότερο από το 1/3 των νεαρών γυναικών ρίχνουν μια ματιά στο Facebook αμέσως μετά το πρωινό τους ξύπνημα!
Βάσει έρευνας ανά χώρα, 9 στις 10 Βορειο-Αμερικανίδες επισκέπτονται κοινωνικές ιστοσελίδες, στοιχείο που τις καθιστά αυτόματα την ομάδα των συχνότερων χρηστών. Επίσης, οι Λατινο-Αμερικανίδες και οι Ευρωπαίες σχεδόν εξισώνονται σε αυτή την κατηγορία με ποσοστά 83.6% και 83.4% αντίστοιχα.
Γυναικεία κυριαρχία στο Twitter!
Η επισκεψιμότητα του Twitter, όπως έδειξε το comScore, είναι οριακά υψηλότερη από τις γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες, με το γυναικείο πληθυσμό να υπερτερεί στη δημιουργία προσωπικού προφίλ.
Σε αμερικάνικη έρευνα που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2010, το comScore ρώτησε άνδρες και γυναίκες, πως οι ίδιοι χρησιμοποιούν το Twitter, με τις απαντήσεις τους να δείχνουν πως οι γυναίκες το χρησιμοποιούν για να βρίσκουν προσφορές, για να δημιουργούν σχέσεις με άλλα πρόσωπα, για να μαθαίνουν τα νέα των διάσημων αγαπημένων τους και για προσωπικούς λόγους, αποστέλλοντας και διαβάζοντας tweets άλλων ατόμων.
Ισότητα στις e-πωλήσεις
Μπορεί τα δύο φύλα να επισκέπτονται στον ίδιο περίπου βαθμό ιστοσελίδες λιανικών πωλήσεων, αλλά οι γυναίκες περνούν 20% περισσότερο χρόνο, κοιτάζοντας τα προϊόντα των συγκεκριμένων ιστοσελίδων. Επομένως, ο διαθέσιμος χρόνος των γυναικών συνεπάγεται την ανάλογη κατανάλωση, με τα στοιχεία να δείχνουν πως προβαίνουν σε αγορές προϊόντων από το διαδίκτυο πιο συχνά απ’ ότι οι άνδρες.
Η διαδικτυακή δραστηριότητα των γυναικών, βάσει στατιστικών στοιχείων και έρευνας, είναι έντονη και καθοριστική. Η γυναικεία προσωπικότητα αποτυπώνεται στο διαδίκτυο, κρατά δυναμικά τα ηνία της δημιουργίας κοινωνικών σχέσεων και παρουσιάζεται γνώστης των ωφελημάτων του Internet προς το σημερινό καταναλωτή.

Φρούτα και λαχανικά κατά καρκίνου

Η κατανάλωση μιας όσο γίνεται μεγαλύτερης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών φαίνεται να είναι σημαντικότερος παράγοντας από την ποσότητα όσον αφορά την πρόληψη του καρκίνου του πνεύμονα στους καπνιστές, προκύπτει από μεγάλη ολλανδική μελέτη...


«Αν και η διακοπή του καπνίσματος είναι η σημαντικότερη προληπτική δράση στη μείωση του κινδύνου καρκίνου του πνεύμονα, η κατανάλωση μιας ποικιλίας διαφορετικών φρούτων και λαχανικών μπορεί επίσης να μειώνει τον κίνδυνο ανεξάρτητα από την ποσότητα, ειδικά μεταξύ των καπνιστών» δήλωσε o X. Μπας Μπουένο Ντε Μεσκίτα, επικεφαλής της έρευνας στο ολλανδικό Εθνικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος. Η μελέτη εξέτασε στοιχεία για 450.000 άτομα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων 1.600 ασθενών με καρκίνο του πνεύμονα, αναφέρει το AFP.

Τα αποτελέσματα δημοσιεύονται στο Cancer Epidemiology, Biomarkers and Prevention, μια επιθεώρηση της Αμερικανικής Εταιρείας Έρευνας Καρκίνου. Η μείωση του κινδύνου αφορά κυρίως το καρκίνωμα του πλακώδους επιθηλίου, το οποίο αντιστοιχεί γύρω στο ένα τέταρτο των κρουσμάτων καρκίνου του πνεύμονα. Οι ερευνητές εξέτασαν την κατανάλωση 14 φρούτων και λαχανικών, είτε φρέσκων είτε αποξηραμένων ή σε κονσέρβα.

Η ποικιλία βρέθηκε να είναι σημαντικότερη από την ποσότητα που καταναλώνει κανείς όσον αφορά την πρόληψη της ασθένειας. Ο μηχανισμός του φαινομένου παραμένει αδιευκρίνιστος, ωστόσο οι ερευνητές προχωρούν σε μια λογική υπόθεση: «Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πολλά βιοδραστικά στοιχεία, και είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι είναι σημαντικό να καταναλώνει κανείς όχι μόνο τις συνιστώμενες ποσότητες, αλλά και να καταναλώνει ένα πλούσιο μείγμα αυτών των βιοδραστικών ουσιών» σχολίασε ο Δρ Μπουένο Ντε Μεσκίτα.

Στην ίδια υπόθεση προχώρησε ο Στίβεν Χεκτ, μέλος της συντακτικής επιτροπής της επιθεώρησης. Όπως είπε, ο καπνός περιέχει ένα περίπλοκο μείγμα καρκινογόνων ουσιών, τα οποία μπορούν να εξουδετερωθούν εν μέρει από ένα σύνθετο μείγμα προστατευτικών παραγόντων. «Παρόλα αυτά, το κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι ο μόνος αποδεδειγμένος τρόπος να μειώσει κανείς τον κίνδυνο καρκίνου του πνεύμονα είναι η αποφυγή του καπνού σε όλες τις μορφές του» τόνισε.

Βασιλικές παρανομίες...

Χωρίς την απαιτούμενη έκδοση οικοδομικής άδειας αλλά και χωρίς την έγκριση της Επιτροπής Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου ήταν η εξέδρα που είχε τοποθετηθεί για τον γάμο του υιού του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ, Νικόλαου, στις Σπέτσες.

Πρόστιμο για πολεοδομικές παραβάσεις, ύψους 296.000 ευρώ, επέβαλε η Νομαρχία Πειραιά στον ιδιοκτήτη.

Αυτός ο Κιλτίδης...

Αυτός ο μέγας πολιτικός, ο Κ. Κιλτίδης, ένας από τους υπουργούς που ελάμπρυναν τις κυβερνήσεις του Κουρασμένου, είναι ασυγκράτητος. Δεν μπορεί να ζήσει μακράν της πολιτικής. Κι όπως μας ενημέρωσε η Μαρία, έστειλε το μηνυματάκι του στη Ντόρα: κάνε γρήγορα. Γιατί αν δεν κάνεις, την κοπάνησα. Ο ΛΑ.ΟΣ. με περιμένει με ανοιχτές αγκάλες. Και είναι και ο φυσικός μου χώρος.
Γιατί ο άλλος τι είναι, υπερφυσικός; ...

Από το nonews-news.blogspot.com